Älvdalen in da Nötskal!

Idag fick jag ett mess från min vän. Precis som jag har hon flytt Älvdalen :) I messet stod ungefär "Vet du vad jag fick veta idag? Att jag har ett barn". Det är liksom det som är det intressanta med Älvdalen, vare sig man bor där eller har tagit förnuftet till fånga och stuckit... Man får veta så himla mycket om sig själv som man själv inte vet. :) Djungeltelegrafen är helt fantastisk. Ibland hinner man inte ens göra saker innan snacket är igång... Skaffa barn till exempel :) Jag vet i alla fall att sist jag träffade henne så var hon rätt så barnlös. Det var ju faktiskt inte alls länge sen... Men nu för tiden har ju folk så bråttom, och allt ska gå så satans fort. :)

Idag har jag varit och badat vid Bomstad
igen. Det var kallt så in i helvete. Stack i hela kroppen. Ungefär som när det är -30 ute på vintern, och man går i jeans utan långfillingar. Ajj ajj, ont! Eftersom jag var totalt stelfrusen när jag kom hem fick det bli lite underbar prefabbad Sparrissoppa. Och nu... Nu ska jag ut och springa.

Jag har i alla fall skrivit en sida på tentan idag. Nämligen inledningen. Det är inte dåligt, inte. (Pssst... Jo det är det. Nu ska jag låsa in mig heeela onsdag och torsdag.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0